Book Off Plus Otawara image

Book Off Plus Otawara

Toy store Thrift store Used book store Trading card store Used computer store Used game store Used appliance store Used cd store Rare book store

😠 店員さんの半数が声が小さく早口で何を言ってるか聞き取れなく、聞き返しても変わらないので改善する努力をしてほしいです。


Address

1 Chome-2690 Honcho, Otawara, Tochigi 324-0041, Japan

Website

www.bookoff.co.jp

Contact

+81 287-20-3060

Rating on Google Maps

3.30 (219 reviews)

Open on Google Maps

Working Hours

  • Wednesday: 10 am to 10 pm
  • Thursday: 10 am to 10 pm
  • Friday: 10 am to 10 pm
  • Saturday: 10 am to 10 pm
  • Sunday: 10 am to 10 pm
  • Monday: 10 am to 10 pm
  • Tuesday: 10 am to 10 pm

Featured Reviews


Reviews are sorted by relevance, prioritizing the most helpful and insightful feedback at the top for easier reference.
  • 1/5 そら-sora- 7 months ago on Google
    店員さんの半数が声が小さく早口で何を言ってるか聞き取れなく、聞き返しても変わらないので改善する努力をしてほしいです。
    5 people found this review helpful 👍

  • 4/5 key S. 3 years ago on Google
    成年コミック購入時に、スタッフさんが迅速な対応をしてくれて、とても好印象でした!ただ、大人コーナーが店内中央のレジからよく見える位置にあるため、ゆっくり選びづらいと感じました。
    3 people found this review helpful 👍

  • 3/5 Tutomu T. 1 year ago on Google
    いつもリサイクルショップ巡りで利用しています。かなりお手頃なお値段で掘り出し物があったりしたりして楽しいです。 ただ時間によっては店員の態度が最悪です。この前も棚にあった商品を持って行ったら値段が付いてなく、あった場所を話したら「台付の値段POP持ってきて下さい。」と言われました。普通ならシールで値段がついているのにポップごと持ってこいというのは初めてで、しかも私が悪い様に言われたので非常に気分が悪くなりました。他の品は値段シールが貼ってあったのですが…その辺を改善してほしいです。
    2 people found this review helpful 👍

  • 1/5 ぴょんきちたろう 7 months ago on Google
    本やマンガの品揃えはいいと思いますが、衣料品や食器類の品揃えはイマイチで、なんだか古びた感満載で、あまり買いたくありませんでした。 まあ、色んな家庭で必要なくなった物を買い取って売ってるお店なんで、多少の古びた感は仕方ないですが、それにしてもなぁ~と思うのは私だけでしょうか? あと、買い取りしてもらいに行った時にいた女性の店員さん、愛想なさすぎでした。 買い取って欲しい本やCDがたくさんあった場合、けっこう重いんですから、 『たくさんお持ちいただいてありがとうございます』位の事、言った方がいいですよ。声も小さ過ぎて、何言ってるのかわかりませんでした。もう少しハッキリ喋って欲しかったです😅
    1 person found this review helpful 👍

  • 3/5 小林晴 11 months ago on Google
    高校生の頃学校帰りによく行きました。当時はまだブックオフではなく本屋さんでしたが時代の移り変わりのせいか業態が変わってしまったようですね。他の人の口コミを見ていると接客に苦労されているようですが地域に根ざした文化の象徴ですから、どうか長く商いを続けていただきたいです。
    1 person found this review helpful 👍

  • 5/5 Kyle H. 1 year ago on Google
    Gamers/collectors paradise! 😀❤️

  • 5/5 Hlaching Mong Issac M. 1 year ago on Google
    Awesome.

  • 5/5 かなまる 6 months ago on Google
    可愛らしい冬服の上着が、一着500円で売ってたり、色々な服も1000円台でも安いと思うけど、高くて800円と、値下げに値下げされていてかなり安い、良い買い物をしました\(^-^)/ とってもとってもラッキー(*^^*)


Call +81 287-20-3060 Open on Google Maps

Amenities


  • Payments
    • ✓️ Credit cards
  • Offerings
    • ✓️ Buys used goods
  • Accessibility
    • ✓️ Wheelchair-accessible car park
    • ✓️ Wheelchair-accessible entrance
  • Service options
    • ✗ Delivery
    • ✓️ In-store shopping


Similar Toy stores nearby

Last updated:
()