Top rated Entertainments in Iida

Experience the best that Iida has to offer with our curated list of top-rated places. Sorted by average review scores from venues boasting over 30 reviews, these establishments promise exceptional quality and experiences to elevate your visit in the city. This list contains 10 places from Entertainment category.

Sort results by

Best  
🔥
Top rated  
🏆
Most reviewed  
🤩
Hidden gems  
💎
Worst rated  
🤬
Recently discovered  
🆕

Search radius

Categories



Akaishi Shouten image
1
Akaishi Shouten
Holiday home
Basic quarters in a relaxed hostel offering an unfussy lounge, a screening room & a shared kitchen.
4.60 (83 reviews) (~36.61 km from centre)
Diana image
2
Diana
Pub
👍👍 コロナ対策しっかりしています、安心して飲食出来ますよ🍴😋🍷ママさんは真面目で気さくで、仕事の取り組みはプロです大好き💕なママさんです。
$$ $$
4.40 (41 reviews) (~46.76 km from centre)
GRAMHOUSE image
3
GRAMHOUSE
Live music venue
👍👍 音響良いです。ライブの時に、音が大きすぎたりとかないから耳が痛くない。かといって小さいわけでもない。PAさんがいいのかなー!過去にも色んなセンスのいい対バンがあったようで、また来たいなぁと思いました。ドリンクはドリチケ(トランプ!かわいい!)でスミノフ、ZIMA交換できます。ソフトドリンクは100%ジュースのグ...
4.30 (38 reviews) (~38.18 km from centre)
富久屋 image
4
富久屋
Syokudo and Teishoku restaurant
👍👍 いや〜 素晴らしい店で もっと早くから寄ればよかった。 R 153 三州街道は何十年も前から 100回以上往復してるけど この店に初めて寄ったのは今年のGWで この1ヶ月で4回目の訪問 初めはバイクツーリングで 昼飯に穴子天重、帰りに五平餅三種を買った。 その後は、ばあちゃんオススメの桜丼… 三品共に大満足の味と量と値段...
$$ $$
4.10 (190 reviews) (~37.1 km from centre)
Stone Museum Hakusekikan image
5
Stone Museum Hakusekikan
Museum
Kid-friendly geology museum with crystals, an underground maze & jewel hunts with metal detectors.
4.00 (1.5K reviews) (~38.3 km from centre)
Karaoke Kallio image
6
Karaoke Kallio
Karaoke
👍👍 1部屋での料金設定はかなり良心的! 5時間パック 1,980円は、 価格破壊もいいとこ! ここ知っちゃうと、 他のカラオケを利用するのが馬鹿馬鹿しくなってくる。 また利用させて頂きます。 女将さんが手作りで90%仕上げた内装は、 どれも創意工夫とあっと驚くアイデアで、 お人柄といい、何も文句のつけどころがありません。...
$ $$$
4.00 (60 reviews) (~40.15 km from centre)
ACHI BASE image
7
ACHI BASE
Cafe
👍👍 以前はとても お堅い事務所チックだった阿智村観光協会さんが、アクティブに生まれ変わり 昼はカフェ 夜はバーとして 事務所兼店舗を運営しているお店です。 カフェやお土産物が 展示されているのでそちらに注目されがちですが、個人的におすすめは 実際の廃旅館を利用した 謎解きアクションホラーゲームの体験です。 もと...
$$ $$
3.90 (129 reviews) (~11.79 km from centre)
Karaoke JOYJOY Nakatsugawa IC Ten image
8
Karaoke JOYJOY Nakatsugawa IC Ten
Video karaoke
3.90 (99 reviews) (~29.72 km from centre)
APINA GAME CENTER image
9
APINA GAME CENTER
Video arcade
😠 施設自体は良いのですが、評価を下げざるを得ない大きな理由が1つ。非常に困っております。バッティングセンター側とは逆の入口に土日の16時~18時くらいまで高校生もしくは社会人と思われる男性が4、5人ほどで集まっているのですが『座らないでください。』と表記のあるポール?の上に当たり前のように座って陣取っており...
3.50 (290 reviews) (~37.22 km from centre)
星空観察てんくう image
10
星空観察てんくう
Event venue
👍👍 到着間際、雲がかかりだしました、天候不順、短い間でしたが満天の星空が見られました、人工衛星の軌道も確認出来ました。 スバル座も見れて凄い!又、行きたいです。
3.50 (35 reviews) (~36.06 km from centre)
Tip: Click on the rating to open it on Google Maps




Categories


Last updated:
( )