Top rated Healths in Kamifukuoka

Experience the best that Kamifukuoka has to offer with our curated list of top-rated places. Sorted by average review scores from venues boasting over 30 reviews, these establishments promise exceptional quality and experiences to elevate your visit in the city. This list contains 8 places from Health category.

Sort results by

Best  
🔥
Top rated  
🏆
Most reviewed  
🤩
Hidden gems  
💎
Worst rated  
🤬
Recently discovered  
🆕

Search radius

Categories



Kamifukuoka Ekimae Shinkyu Acupuncture image
1
Kamifukuoka Ekimae Shinkyu Acupuncture
Bonesetting house
👍👍 ストレートネックからくる腕肩の痛みで受診しました。原因と治療内容をとても丁寧に説明してくださり、安心して施術を受けられました。 ガチガチだった首、肩が徐々に楽にまわせるようになり、腕肩の痛みもだいぶ和らいできました。 ストレートネックや体の歪みが治るまで、しっかり通いたいと思います。
4.90 (198 reviews) (~0.34 km from centre)
Hosoya Clock Shop image
2
Hosoya Clock Shop
Watch store
👍 いつもではないですが、チラシ広告に、腕時計の電池交換500円というのがあり、その度に利用させてもらってます。 車で行くと不便なので(一方通行)、自転車か歩きで行った方が良いです。 そんなに早くに待たずに直ぐ変えてくれます。駅からは近いです。
4.60 (60 reviews) (~0.18 km from centre)
Kamifukuokamitsubachi Orthopedic Clinic image
3
Kamifukuokamitsubachi Orthopedic Clinic
Bonesetting house
4.50 (49 reviews) (~0.41 km from centre)
竹下内科 image
4
竹下内科
Internal medicine ward
👍👍 Fast Service, English Speaking Doctor & Staffs. PCR Report within 30 mins. PCR test (Nasopharyngeal Swab) & Report cost 10,000 ¥. English Report with Passport Number.
3.90 (52 reviews) (~0.65 km from centre)
Fujiminoshikakegawa Dental Clinic image
5
Fujiminoshikakegawa Dental Clinic
Dentist
😠 何回か受診しましたが、受付の方の対応はとてもいいです。しかし、先生の方は、毎回何も説明なく処置し、無愛想にされます。質問してもめんどくさそうに答えられるので、聞きたいことがあっても聞く気になれません。 一番嫌だったことは、虫歯が神経まで行ってしまったので神経を抜く治療をしました。神経が抜けきっておら...
3.70 (52 reviews) (~0.44 km from centre)
Sato Ear Nose and Throat Clinic image
6
Sato Ear Nose and Throat Clinic
Otolaryngology clinic
👍👍 初めて通院しました。解りやすい場所です。駐車場が6台位あり、間口が広く停めやすいと思います。駐輪場も別にあります。受付の方やスタッフの方は経験豊富な印象でテキパキとしながら患者に寄り添っていて好印象です。先生はベテランで、とても丁寧な語り口調ですし安心感がありました。たくさんの患者さんのためにQRコー...
3.70 (40 reviews) (~0.5 km from centre)
すじの歯科クリニックふじみ野 image
7
すじの歯科クリニックふじみ野
Dentist
😠 ほんとに行かない方がいいです。 虫歯治療で3ヶ月ほど通いましたが酷い歯を後回しにして痛みがずっと取れませんでした。なくなく違う歯医者に転院したところ、なんでそんな治療していたんだろうと言われたほどでした。 絶対行かないでください
3.70 (32 reviews) (~0.98 km from centre)
Muse Lady Clinic image
8
Muse Lady Clinic
Medical clinic
😠 本当に最低のクリニックです。かかったことのある病院で一番質が悪い。 皆さん言っておられるように、予約しても2時間待たされます(診察なしで薬のみ、でもです)。 なにか1つでも確認事項が増えればプラス1時間というのも、覚悟してください。 事務員が一人しかおらず、対応しきれてないのも待ち時間が長い原因。 そし...
2.80 (49 reviews) (~0.37 km from centre)
Tip: Click on the rating to open it on Google Maps




Categories


Last updated:
( )