Worst rated Japanese restaurants in Kanekomachi

Steer clear of these locations to ensure a positive experience in Kanekomachi. Our list highlights the least favorable places to help you make informed choices and enjoy your time in the city. This list contains 3 places from Japanese restaurant category.

Sort results by

Best  
🔥
Top rated  
🏆
Most reviewed  
🤩
Hidden gems  
💎
Worst rated  
🤬
Recently discovered  
🆕

Search radius

Categories



Kyoto Gin-Yuba - Takasaki Station image
1
Kyoto Gin-Yuba - Takasaki Station
Tofu restaurant
😠 あまり料理全体の味には期待してなかったものの、豆腐と湯葉がメインということで、それらだけは美味しいだろうと考えたのですが、それらもスーパーで売ってる中価格帯のものと変わらないレベルでした。 公式サイトから案内されるページにはクレジットカードが使えることが記載されていますが、何度聞いても『現金でお願い...
2.70 (31 reviews) (~10.15 km from centre)
和食 光駕 image
2
和食 光駕
Japanese restaurant
🫤 五年ぶりに来ましたが、美味しくなくなっていたので残念でした。 店員さんが持って来たカツは冷たくなっているし、味噌汁も冷めていた。 海鮮丼のネタは値段の割にはどうなんだろう?って感じでした。 海鮮丼のご飯は、冷飯で固くなっていて、酢飯の味がしなかった。 ガッカリですよ。 部屋が区切られていなければ、☆1つ...
$$ $$
3.00 (204 reviews) (~22.82 km from centre)
鮨康 image
3
鮨康
Sushi restaurant
😠 【良かった点】 1.穴子はふっくら炊けていてとても美味しい。 2.アオヤギ貝やツブ貝など、やはり本格寿司屋なだけあって、それなりのものが出てくる。ただ、マグロはメバチかな?水っぽかった。 3.学生(特に女性)に対しては、親心からか優しめな対応。学割もあり。 【悪かった点】 1.上に書いたことについてもそうですが、...
3.00 (65 reviews) (~11.47 km from centre)
Tip: Click on the rating to open it on Google Maps




Categories


Last updated:
( )